Wildberries-ը գործարկում է Wibes վիդեո հարթակը գնորդների, վաճառողների և բլոգերների համար․ մանրամասներ

Wildberries and Russ միավորված ընկերությունը փորձարկման ռեժիմում գործարկել է նոր տեսահավելված՝ Wibes, ՏԱՍՍ-ին հայտնել են միավորված ընկերության մամուլի ծառայությունից։
Տեսահոլովակը թույլ կտա օգտատերերին ընտրել և գնել ապրանքներ, իսկ վաճառողներին՝ գովազդել իրենց արտադրանքը:
Հավելվածը թույլ կտա գնորդներին ընտրել և գնել ապրանքներ՝ դիտելով մինչև 90 վայրկյան տևողությամբ տեսանյութեր, օրինակ՝ ակնարկներ կամ ընտրություն, նոր ապրանքների և միտումների մասին բովանդակություն, նաև լուսանկարներ և կարճ հոդվածներ։
Նոր հավելվածի օգնությամբ Wildberries-ի վաճառողները կկարողանան բարձրացնել ապրանքանիշի իրազեկվածությունը և հաճախորդների հավատարմությունը, նաև արդյունավետորեն գովազդել ապրանքները։ Բովանդակության հեղինակների և բլոգերների համար դրամայնացումը կտրամադրվի թեստային շրջանից հետո, իսկ գովազդատուների համար կտրամադրվեն գովազդային չափանիշների վերլուծության գործիքներ: Հավելվածն արդեն հասանելի է ներբեռնման համար Google Play-ում և AppStore-ում։
Մամուլի ծառայությունը հայտնել է, որ Wibes-ը ստեղծում է անձնական հոսք՝ հիմնվելով օգտատիրոջ բաժանորդագրությունների, նրանց հավանած տեսանյութերի և շուկայից գնումների վրա: Տեսանյութի արտադրանքները, որոնք օգտատերը ավելացնում է վիդեո հարթակում զամբյուղին, անմիջապես ավելացվում են Wildberries հավելվածի և կայքում զամբյուղի մեջ: