Facebook-ը և Twitter-ը խստացրել են քաղաքական գովազդի տեղադրման կանոնները

Facebook եւ Twitter սոցիալական ցանցերը փոխել են քաղաքական գովազդի զետեղման կանոնները՝ ԱՄՆ-ում ընտրությունների վրա այսպես կոչված ռուսական ազդեցության սկանդալի ֆոնին: Ինչպես հայտնել են ընկերությունները, ամբողջ քաղաքական գովազդը սոցցանցերում կնշվի հատուկ նշանով, նաեւ կնշվի դրա հովանավորը: Facebook-ի օգտատերերը կկարողանան ավելի մանրամասն տեղեկատվություն տեսնել գովազդային ընկերության բյուջեի եւ հայտարարությունները դիտած մարդկանց վերաբերյալ՝ ներառյալ նրանց սեռը, տարիքը եւ գտնվելու վայրը: Բացի դրանից Facebook-ը հնարավորություն Է ընձեռել դիտելու քաղաքական գովազդի արխիվը, որն ԱՄՆ-ում գործարկվել Է վերջին յոթ տարա ընթացքում:
Մեկնաբանություններ
Լրահոս
Loading...
End of content.
No more posts to load.